Pim Huizer

Ruim 35 jaar als zelfstandig organisatieadviseur met kwaliteitsmanagement als specialiteit implementeer ik kwaliteitssystemen bij bedrijven. Ook begeleid ik hen naar ISO 9000 systeemcertificatie en vervul ik of ontwikkel ik de kwaliteitsmanagementfunctie bij projecten in de civiele infrastructuur alsmede bij off-shore (wind) projecten. De rode draad in deze activiteiten is altijd “procesbeheersing”. Met alle betrokkenen gezamenlijk uitwerken van bedrijfs- en procesdoelstellingen, mede met behulp van heldere schema’s is nog steeds een intensieve maar dankbare taak. De procestekening software (eerste generatie ook 'Modulor' genoemd) met vele afgeleide functies voor zoals risicoanalyse, proces- en verantwoordelijkheidsmatrices resulteren nu in veelomvattende kwaliteitssystemen voor het grootste deel van de bedrijfsvoering. Certificering op het gebied van kwaliteit, arbo en milieu verloopt dan ook gemakkelijker en snel.

 

 

Johan ter Heegde

Belemmeringen wegnemen en plezierig werkende bedrijfsprocessen ontwikkelen is nog steeds mijn passie. Na mijn studie en ruim 12 jaaar bij Shell koos ik voor zelfstandig werken in een organisatieadviespraktijk, samen met  partners die vertrokken bij Twijnstra Gudde. Bij  opdrachtgevers implementeerde ik als professional of projectmanager nieuwe werkwijzes en systemen. Wij bedachten organisatie-instrumenten voor besturen met kengetallen. Een mensgerichte proceslogica voor het visualiseren van bedrijfsprocessen ontwikkelde zich al doende. Vandaag de dag faciliteer ik een netwerk van professionels die hun professioneel handelen bij opdrachtgevers met onze ervaring en expertise versterken.  

Bart-Jan ter Heegde

Als ICT-specialist in de geestelijke gezondheidszorg begon voor mij het werken. Vanaf 1999 los ik in deze wereld allerlei informatiekundige vraagstukken op. Gaandeweg verbreedde mijn adviespraktijk naar andere branches. Ik help ondernemers en directies bij het selecteren en in gebruik nemen van informatiesystemen. Mijn focus is gebruiksgemak en organiseren dat zij met informatievoorziening snel inzicht krijgen in de zaken die zij belangrijk vinden. In mijn vrije tijd vind je me op het water. Als schipper van een droogvallende zeilboot en in vakanties zwervend op het Nederlandse en Duitse wad in het ritme van eb en vloed. Al vele jaren ben ik ook betrokken bij Procesoffice als schakelpunt tussen gebruikers en ontwikkelaars van de software. En vandaag de dag ontmoet ik als allrounder steeds vaker onze klanten in de workshops, de trainingen of aan de helpdesk.

Wilma Vervoort

Ik ben al jaar en dag zelfstandig ondernemer met ervaring bij Justitie en Onderwijs. Altijd speelt het oplossen van communicatieproblemen een grote rol in mijn werk. Daar ligt ook de verbinding met Procesoffice. Hun aanpak en software maakt interactie van mensen in processen zichtbaar en zo kun je samen kijken naar oplossingen. Ik kan me verplaatsen in andermans situatie en leg makkelijk contacten. Pragmatisch en analytisch ga ik, ook als het ingewikkeld wordt, aan de slag en srtuur bij waar nodig. En er mag best bij gelachen worden. Ik ben dol op mijn honden en wandel graag met ze. Ik doe aan Krav Maga en train thuis op een bokspaal, ik kijk dolgraag naar spannende series met een goed plot en probeer ook nog te lezen tussendoor. Mijn favoriete vakantiebestemmingen zijn New York en het gebied daaromheen, Scandinavië en Italië. Antwerpen vind ik ook een heerlijke stad en ik zou graag eens naar Schotland gaan. Want dol op regen, mist en ander druilerig weer.

Anneke Visser

Ik ben Anneke Visser, al ruim 15 jaar werkzaam als bedrijfsadviseur in Bonaire, Aruba, Curaçao, Sint- Maarten en af en toe in Suriname. Ik houd me vooral bezig met strategie-implementatie, organisatieontwikkeling, procesmanagement en beloning. Alhoewel ik begonnen ben als brandweerofficier in het haven- en industriegebied in de haven van Rotterdam, ben ik al weer zo'n jaar of 16 werkzaam vanuit het andere deel van het Nederlands Koninkrijk. Eerst 10 jaar vanaf Aruba en nu ongeveer 6 jaar vanaf Bonaire, bijzondere gemeente van Nederland.

Op Aruba ben ik begonnen als bedrijfsadviseur bij KPMG en heb daar veel over het advieswerk geleerd. Vanaf 2009 werk ik zelfstandig. In veel verschillende organisaties en branches ben ik werkzaam geweest zoals ziekenhuizen, utiliteitsbedrijven, ziektekostenverzekeringen, telecommunicatie, jeugdzorg, woningcorporaties, onderwijszorg etc. Meer dan 10 jaar geleden ben ik in contact gekomen met de procesmanagementsoftware van Procesoffice in Rotterdam.

Vanaf die tijd werk ik met heel veel plezier in organisaties waarbij processen in kaart gebracht moeten worden, en nieuwe processen worden ontworpen en geïmplementeerd. Met behulp van deze software zijn de werksessies over bedrijfsprocessen zeer levendig en verduidelijkend, in mijn ogen een verdiepend werkoverleg. Wie doet wat, en waarom zo? Wat willen we eigenlijk bereiken? Is dit de juiste weg? Hele goed sessies waar heel veel wordt besproken, afgesproken, vastgelegd en vernieuwd.

Projecten bij opdrachtgevers uitgevoerd door onze adviseurs/medewerkers

Gratis tips en adviezen

 
Voornaam*
E-mailadres*
 
dit veld niet invullen s.v.p.

Contactgegevens Procesoffice

Procesoffice B.V.
Corkstraat 46
3047 AC Rotterdam

telefoon: 010 - 201 08 10 en 06 - 201 34 344
e-mail: info@procesoffice.nl