Johan ter Heegde

Belemmeringen in bedrijfsprocessen wegnemen, is mijn passie en specialiteit. Na mijn studie deed ik dat vele jaren bij verschillende werkmaatschappijen van Shell. Vervolgens in de industrie, bij energiebedrijven, woningcorporaties, ziekenhuizen en bijvoorbeeld de (jeugd-)zorg. In een organisatieadviespraktijk, ontstaan vanuit Twijnstra Gudde, voerde ik vele malen als projectmanager nieuwe, procesgerichte informatiesystemen in. Ook bedachten wij organisatie-instrumenten voor besturen met kengetallen en een mensgerichte proceslogica voor bezuiniging in bedrijfsprocessen. Samen met partners ontwikkelden wij software voor het meer ontsluiten en scherper doorlichten van bedrijfsprocessen. Als oprichter/bestuurder van Procesoffice zet ik dat voort. Ik mag mij gelukkig prijzen met een lieve echtgenote, leuke en gezonde (klein-)kinderen. Verder organiseer ik graag filosofie workshops (www.filosofievoorhetleven.nl) en buig ik met veel plezier mijn (klassieke) vaardigheden met de klarinet om naar een New Orleans Style van Evan Christopher.  Je kunt vele uitvoeringen van hem vinden op het internet.  

Bart-Jan ter Heegde

Als ICT-specialist in de geestelijke gezondheidszorg begon voor mij het werken. Het was het jaar 1999. En nog steeds los ik in deze wereld allerlei informatiekundige vraagstukken op. Gaandeweg verbreedde mijn adviespraktijk naar andere branches. Ik help ondernemers en directies bij het selecteren en in gebruik nemen van informatiesystemen. Mijn focus is gebruiksgemak en organiseren dat zij met informatievoorziening snel inzicht krijgen in de zaken die zij belangrijk vinden.

In mijn vrije tijd vind je me op het water. Als schipper van een droogvallende zeilboot en in vakanties zwervend op het Nederlandse en Duitse wad in het ritme van eb en vloed. Al vele jaren ben ik ook betrokken bij Procesoffice als schakelpunt tussen gebruikers en ontwikkelaars van de software. En vandaag de dag ontmoet ik als allrounder steeds vaker onze klanten in de workshops, de trainingen of aan de helpdesk.

Wilma Vervoort

Ik ben al sinds jaar en dag zelfstandig ondernemer. Ik heb veel ervaring opgedaan in B2B, Justitie en Onderwijs. Altijd speelt het oplossen van communicatieproblemen een grote rol in mijn werk. Daar ligt ook de verbinding met Procesoffice. Hun aanpak en software maakt interactie van mensen in processen zichtbaar en zo kun je samen kijken naar oplossingen. Ik kan me goed inleven en verplaatsen in andermans situatie en leg makkelijk contacten. Mijn aanpak is pragmatisch, analytisch en ik kan, ook als het moeilijk of ingewikkeld wordt, duidelijk en correct communiceren. Goed nadenken, maar vooral ook gewoon aan de slag gaan en bijsturen waar nodig, zo werk ik het liefst. En er mag best bij gelachen worden.

Ik heb één zoon waar ik, ondanks dat hij volwassen is, nog heel graag voor zorg, zeker als hij bij mij is. Oorspronkelijk kom ik uit Brabant en, ook al woon ik al jaren in Amsterdam: Eindhoven blijft trekken. Ik nodig graag mensen uit om bij me te komen eten. Ben dol op mijn honden en wandel graag en veel met ze. Verder doe ik aan Krav Maga en train ik thuis op een bokspaal, ik kijk dolgraag naar spannende series met een goed plot en probeer ook nog te lezen tussendoor. Mijn favoriete vakantiebestemmingen zijn New York en het gebied daaromheen, Scandinavië en Italië. Antwerpen vind ik ook een heerlijke stad en ik zou graag eens naar Schotland gaan. Want dol op regen, mist en ander druilerig weer.

Anneke Visser

Ik ben Anneke Visser, al ruim 15 jaar werkzaam als bedrijfsadviseur in Bonaire, Aruba, Curaçao, Sint- Maarten en af en toe in Suriname. Ik houd me vooral bezig met strategie-implementatie, organisatieontwikkeling, procesmanagement en beloning. Alhoewel ik begonnen ben als brandweerofficier in het haven- en industriegebied in de haven van Rotterdam, ben ik al weer zo'n jaar of 16 werkzaam vanuit het andere deel van het Nederlands Koninkrijk. Eerst 10 jaar vanaf Aruba en nu ongeveer 6 jaar vanaf Bonaire, bijzondere gemeente van Nederland.

Op Aruba ben ik begonnen als bedrijfsadviseur bij KPMG en heb daar veel over het advieswerk geleerd. Vanaf 2009 werk ik zelfstandig. In veel verschillende organisaties en branches ben ik werkzaam geweest zoals ziekenhuizen, utiliteitsbedrijven, ziektekostenverzekeringen, telecommunicatie, jeugdzorg, woningcorporaties, onderwijszorg etc. Meer dan 10 jaar geleden ben ik in contact gekomen met de procesmanagementsoftware van Procesoffice in Rotterdam.

Vanaf die tijd werk ik met heel veel plezier in organisaties waarbij processen in kaart gebracht moeten worden, en nieuwe processen worden ontworpen en geïmplementeerd. Met behulp van deze software zijn de werksessies over bedrijfsprocessen zeer levendig en verduidelijkend, in mijn ogen een verdiepend werkoverleg. Wie doet wat, en waarom zo? Wat willen we eigenlijk bereiken? Is dit de juiste weg? Hele goed sessies waar heel veel wordt besproken, afgesproken, vastgelegd en vernieuwd.

Gratis tips en adviezen

 
Voornaam*
E-mailadres*
 
dit veld niet invullen s.v.p.

Contactgegevens Procesoffice

Procesoffice B.V.
Corkstraat 46
3047 AC Rotterdam

telefoon: 010-2010810 
e-mail: info@procesoffice.nl